Zpět do obchodu

Registrace

E-shopová řešení přehledně?

Je pátek. A jak jsem slíbil v minulém článku, kde jsme si představili celý záměr a způsob srovnání, mám pro vás snad celkem přehlednou tabulku. Původně jsem ji plánoval větší, ale ta přehledná rozhodně nebyla. Nakonec jsem tedy použil pro srovnání vždy nejvyšší tarif dané platformy. A tato tabulka snad již přehledná aspoň trochu je.

Víc asi není co dodávat. Kochejte se, pane doktore :-)

  E-shop-rychle.cz Fastcentrik.cz Upgates.cz Webareal.cz Shoptet.cz
Tarif  Business Plus Platinum Exclusive Enterprise
Cena/měsíc* 790 Kč 2.290 Kč 2.950 Kč 427 Kč 3.540 Kč
Počet šablon 10 a více 16 108 23 9
Možnost úprav šablon ano ano ano ano ano
Počet produktů neomezeně** 30.000 30.000 neomezeně** 50.000
Počet e-mailů neomezeně neomezeně neomezeně neomezeně 15
Počet doplňků neuvádí 145 158 neuvádí 68
Podpora EET a GDPR  ✔
Pokladní systém neuvádí
Export pro srovnávače
Varianty produktů
Hromadný export/import 
Filtry produktů 
Hodnocení 
Měrné jednotky a ceny  neuvádí ×
Automatický import produktů 
Akční cena 
Opuštěný košík  × ×
Věrnostní slevy
Parametrické kategorie neuvádí
Napojení na platební bránu
Cizí měny × max. 2
Napojení na dopravce
Online chat neuvádí
E-mailing
Napojení na účetní systém
Statistiky 
Napojení na reklamní nástroje  neuvádí
Sociální sítě 

* ceny jsou uvedeny bez DPH
** platforma garantuje rychlost načítání a práce s daty do 40.000 položek
V tabulce není zahrnuto řešení Shopify.com a Prestashop.com - srovnával jsem pro jednoduchost pouze české platformy, které testuji.

V tuto chvíli doufám, že jsem neudělal nikde chybu. Pokud ano, napište :-)

Dle tabulky to vypadá, že nejdražší řešení nutně nemusí znamenat nejlepší. V dalším testování je ale třeba se zaměřit také na uživatelské prostředí, práci v něm a funkčnost jednotlivých doplňků. Za mě osobně by mi však v rámci marketingu velice chyběl opuštěný košík. Kolonky, kde je napsáno "neuvádí", jsem nenašel v ceníku, ale je možné, že je poskytují.

Více informací ke každému řešení dodám v článku, který bude právě tomuto řešení věnován. Již brzy se tak můžete těšit na zhodnocení prvního testovacího e-shopu od Shopify.com.

Zpět do obchodu