Zpět do obchodu

Registrace

Postup spolupráce

Rozhodli jste se využít mých služeb, ale nejste si jisti, jak spolupráce bude probíhat? Zde vám tedy v krátkosti popíšu celý postup.

Prvotní kontakt

V rámci prvního kontaktu si řekneme, co přesně potřebujete, v rámci jakého projektu, jestli své stránky už máte nebo se jedná o nový projekt. Vše můžeme vyřešit telefonicky, e-mailem, osobně nebo např. přes videohovor - záleží, kterou formu upřednostňujete, aby pro vás byla co nejpříjemnější.

Cenová kalkulace

Na základě zjištěných dat vám zašlu cenovou kalkulaci s popisem dodaných služeb a časovým plánem. Pokud kalkulaci odsouhlasíte, zašlu zálohovou fakturu a po jejím uhrazení začnu na projektu pracovat.

Práce na projektu

Na všech projektech pracuji co nejintenzivněji, aby bylo vše hotovo v krátkém časovém úseku - u e-shopů do 30 dnů, u klasických webů v rozmezí od 14 dnů do 2 měsíců dle náročnosti. Z tohoto důvodu nepřijímám zakázky na více než 3 projektech najednou. V průběhu prací také postupně informuji o postupu - která část je již hotová, a na které aktuálně pracuji. V této fázi od vás budu potřebovat také určitou součinnost, zejména v rámci dodání materiálů, které bezpodmínečně na stránkách potřebujete, jako je např. logo, grafické prvky nebo některé texty, pokud mají např. zákonem danou formu.

Odladění chyb

Jakmile se zdá, že je vše hotovo, stránky spolu podrobněji projdeme a řekneme si, kde je potřeba co doladit, upravit a především zajistit uživatelsky přívětivé a jednoduché prostředí. Zároveň vyzkoušíme celý objednávkový proces.

Přesun na doménu

Pokud je vše v pořádku, stránky přesuneme na ostrou doménu. Ostrý provoz je pak již na vás.

Konec spolupráce?

Určitě ne. Je vždy jednodušší předělávat a upravovat stránky, které znáte od počátku. Takže v případě potřeby úprav nebo změn jsem tu pro vás vždy k dispozici. V tomto případě přednostně.

Zpět do obchodu